18 września 2014

Miętowa sukienka

20 komentarzy:
 
Z jednodniowym opóźnieniem pojawia się kolejna stylizacja. W ostatnim okresie poświęciliśmy się trochę za bardzo pracy i zapomnieliśmy, że dzień wczorajszy jest tym, kiedy musimy się Wam przypomnieć! Tak to już niestety czasami bywa, że nadmiar obowiązków przeradza się w pracoholizm ;)

Do stylizacji zamiast torebki użyłam Ipada, którego ubrałam w cover z wszech obecnym printem kwiatowym. Sukienka w kolorze miętowym. Pod to dobrałam miętowo-złoty naszyjnik oraz bransoletka w kolorze złota. 
Bransoletka - MONIKA ROTH
Buty  - RYNECZEK
Kopertówka - SUPER-DODATKI
Sukienka - METKA


20 komentarzy:

  1. prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie :)

    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz ;-) sukienka jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myslisz ze taka sukienka jak ta ktora masz na sobie nadaje sie na wesele?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej :) na wesele nie nadają się sukienki białe, kremowe, bo to kolor panny młodej, no i oczywiście najlepiej jeśli za dużo nie pokazujesz. To taka sytuacja kiedy należy wyglądać elegancko i z klasą

      Usuń
    2. Dokładnie, delikatne kolorki powinny być dla Panny młodej ;)

      Usuń
    3. Nie chodzi mi o kolor bo to wiem, ze pasuje ale bardziej o fason bo jakos przekonana nie jestem :P dzieki za odpowiedzi! :*

      Usuń
    4. Fason to raczej bez już kwestia indywidualna ;) Bylebyś nosiła to w czym się dobrze czujesz, a tak będę postrzegać Ciebie inni ;)

      Usuń
  5. blond jest dla Ciebie wręcz stworzony ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę butów! takie piękne:)

    OdpowiedzUsuń

  7. pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna sukienka, pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty jestes taka szczuplutka i masz naprawde swietna figure, a ta sukienka Cie bardzo poszerza i wygladasz na taka ''wielka'' :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka, ale nie te buty, Ja kocham szpilki, moze dlatego nie jestem zwolenniczką trampek do sukienki:)))

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin