14 kwietnia 2014

White Dress

43 komentarze:
 
Pogoda za oknami Nas nie rozpieszcza... Wczoraj pochmurnie i deszczowo, a dzisiaj dokładnie tak samo... Pozostało Nam oczekiwać na środę i przełamanie pogody!! Mimo wszystko mamy dla Was dobre wieści. Jutro rusza rozdanie o którym napisaliśmy na fan pageu. Wiemy, że wiele z Was na nie oczekuje! Wtorek o 19:00 Startujemy :)

Przejdźmy do najważniejszej części pościaka czyli stylizacja! Tym razem motywem przewodnim jest dopasowana rozkloszowana sukienka w kolorze białym. To kolejna wspaniała rzecz ze sklepu Ana Collection. Również z tego samego sklepu pochodzi biżuteria, która jest hipoalergiczna. Co dla mnie jest bardzo ważne. Niestety innej nie mogę nosić... Dwa ostatnie elementy stylizacji to czarne szpilki oraz piękna torebka, która moim zdaniem idealnie pasuje do reszty ;) 

Jak Wam idą przygotowania do świąt wielkanocnych?

Sukienka -ANA COLLECTION 
Biżuteria - ANA COLLECTION 
Torebka - SUPER DODATKI
Buty - SHOELOOK

43 komentarze:

  1. Aż czuć wiosnę patrząc na te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buty :D ale pewnie długo nie da się w nich chodzić ze względu na brak grubszego podbicia, wszystko czuć każdy kamyk ? Ile dałaś za nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda nie są super wygodne, ale coś kosztem czegoś :D Kosztują 99zł ;)

      Usuń
  3. okropna dlugosc sukienki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jest nie tak z długością? Większość sukienek ma właśnie taką długość. ;]

      Usuń
  4. Sukienka piekna ale chyba nigdy sie nie przekonam do takich butow:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz, tak delikatnie i kobieco :)
    Sukieneczka i biżuteria są piękne,a torebeczka bardzo, ale to bardzo znajoma, również ją mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka pięknie wygląda, spodobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladasz przepieknie kochana, doslownie nie moge sie na Ciebie napatrzec! Elegancko i z klasa - IDEALNIE :))

    W jakiej cenie jest ta sliczna torebeczka??

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności <3 Pierwsza klasa ! :)
    zapraszam do siebie http://pandzioleq.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak jak napisałaś na fejsie: stylizacja idealna :). Wyglądasz pięknie, a Twój chłopak robi cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie wygladasz! A buciki sa boskie! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakby to niektórzy powiedzieli: "Idź być ładna gdzie indziej" :D
    Przepięknie. Jestem ogromną fanką Twojej naturalności!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka jest świetnym dodatkiem w tej stylizacji, fajnie ożywiła sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna stylizacja :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie Mateusz pracuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy mogłabyś napisać parę słów odnośnie tatuaży, które posiadasz? Gdzie dokładnie je robiłaś i czy jesteś zadowolona z preferowanych przez nich usług?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje robiłam w Skandal Tattoo i jestem bardzo zadowolona z ich usług

      Usuń
  17. http://instagram.com/p/mz3y78wrR3/ skąd bluzka i mokasyny ? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mokasynki z hilfigera a bluza ROMWE :)

      Usuń
    2. a czy ta bluza z romwe, jest jeszcze dostępna? :)

      Usuń
    3. a czy ta bluza z romwe, jest jeszcze dostępna? :)

      Usuń
  18. Ja mam pytanie, a właściwie prośbę :) czy moglabys podesłać link z tymi mokasynami? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nigdzie nie mogę ich znaleźć, mam je już prawie 3 lata i niestety nie wiem gdzie podobne można dostać :(

      Usuń
    2. Ja też nie mogę ich nigdzie znaleźć, chyba cały internet przeszukałam :/ Od dawna szukałam takich butow, ktore perfekcyjnie pasują i do sportowego looku oraz bardziej eleganckiego, w razie jakbyś znalazła, proszę o informację ! :)

      Usuń
  19. Mega jest ta sukienka :) Ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie !:)) bardzo romantyczny i dziewczęcy look:))) wydajesz się być bardzo sympatyczną osóbką;)
    zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki żakiet mozesz polecić do rozkloszowanej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki, który kończył by się nad biodrami :)

      Usuń
  22. Sliczne zdjęcia:)Możesz napisać jakiego aparatu używasz??dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robimy nikonem D5100 ;)

      Usuń
    2. jakich obiektywów używacie do robienia zdjęć??

      Usuń
  23. You are really beautiful and very romantic with this dress!!!
    Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja mam pytanie, ponieważ nie widać tego dokładnie na zdjęciach, a widać, że jesteś szczupła i o siebie dbasz - masz przerwę między udami? Bo niektóre kobiety mimo drobnej budowy jej nie mają i jestem ciekawa czy zawsze da się to wypracować ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie jakoś da się to wypracować, ale ja tak nie mam :)

      Usuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin