17 kwietnia 2014

Must have of summer

27 komentarzy:
 
Lato zbliża się wielkimi krokami, więc postanowiłam pokazać Wam kilka produktów, które są dla mnie absolutnym MUST HAVE! Zobaczycie sukienki, bluzki, szorty, marynarki i wszystko to co wpadło mi w oko  :) Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Czekam na Wasze opinie! 

Jak wiadomo rzeczy to nie wszystko. Najważniejszą rzeczą jaką musimy kupić przed rozpoczęciem się lata jest SOKOWIRÓWKA. Która z Nas nie chciałaby codziennie rano wypić szklankę świeżego soku! <3 Planujemy taki zakup od dłuższego czasu, ale tym razem nie ma zmiłuj! Musi być i koniec :)
Macie swoje ulubione połączenia warzywno-owocowe? 

Przejdźmy do najważniejszej części :) 
Zaczynamy od T-shirt :)) Jestem niemal przekonana, że ten sezon będzie należał do zwariowanych motywów na koszulkach. Z co raz to większym przytupem sieciówki zaczynają wprowadzać szalone printy na odzieży. Ostatnio zostaliśmy zalani modą na kwiatowy print, a co będzie kolejne ;>?


Która z Nas nie lubi kolorowych marynarek? Ja w swojej szafie mam ich sporo i jestem pewna, że tego lata pojawi się ich jeszcze więcej :) Tym razem w większości wybrałam te czyste, bez wymyślnego printu :) Przy marynarkach stawiam na uniwersalność! 


Czy koszula będzie dobra na letnie spacery? Czemu nie ;) Ja wybrałam mgiełki. Mają wiele zalet, są lekkie, przewiewne, wygodne no i oczywiście modne :)) Modeli do wyboru jest cała masa ja pokaże Wam tylko 6 ;) 


Pewnie zadacie sobie pytanie?! po co pokazuje Nam kurtki, przecież mowa tutaj o lecie :D No właśnie, ale która z Nas nie lubi czasem sobie wyjść wieczorem na spacer, grilla lub ognisko? Właśnie wtedy przyda się odzież wierzchnia :)



A co powiecie na spódniczki? Ja, zaproponowałam Wam różne kolory od fluorescencyjnych, zwykłych, a kończąc na pastelach ;) Będę korzystała z wszystkich rodzai od krótkich, średnich po te maxi :) 


Był już spódniczki to teraz pora na szorty. Już powoli widać, że dziewczyny na ulicach odkrywają nogi. Póki co, nie odważyłam się na takich ruch z jednego prostego powodu ;) Wychodząc do pracy i wracając z niej jest jeszcze zimno :(


Jak Wam się podobają tego typu posty? Chcecie częściej poznawać mój gust i to co chętnie bym na siebie ubrała?
Wszystkie rzeczy pochodzą ze sklepu SHEINSIDE 

27 komentarzy:

  1. must have komercja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę zarabiasz aż 2 razy więcej w galerii da vinci niż u Ani? to chyba solidna firma ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOGĘ NAWET I 5 RAZY WIĘCEJ ZAROBIĆ JAK BEDE CHCIALA ;) NIC Ci do tego, spójrz lepiej do swojego portfela

      Usuń
    2. odwołuję się jedynie do tego, co pisałaś jakiś czas temu na blogu ;)

      Usuń
    3. Jeju jacy ludzie są zawistni. Do wszystkiego dochodzisz sama i to jest najwazniejsze, nawet jeśli Ci jakiś znajomy pomaga to tez dzięki Tobie bo gdybys nie byla tym kim jestes nikt by Ci nie pomogl. Poza tym kiedyś ktoś mi powiedział ze od tego są znajomi z wejściami żeby pomagali znajomym swoim :)) Powodzenia w tym co robisz :)) Buziaki :*

      Usuń
    4. a ja Ci mówię tylko, że nie liczy się cudzych pieniędzy.

      Dziękuje bardzo za miłe słowa ;) W życiu trzeba sobie pomagać, a nie tylko podkładać nogi i wbijać szpilki :)

      Usuń
  3. Julka skąd ten t-shirt z wyciętym serduchem na plechach??? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SheInside ma mnóstwo świetnych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :) Wiele rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka rzeczy z listy jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy tak wolno Ci rosną, że zdecydowałaś się na sztuczne? Nie niszczą się przy myciu? Nie boisz się tak eksperymentować z nimi z uwagi na to, że dużo już przeszły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli są dobrze założone to nie niszczą się, wiec nie widzę problemu by mieć dłuższe w taki sposób, a za rok już swoje tylko nosić ;)

      Usuń
  8. Gdzie Ty mieścisz te wszystkie ubrania:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie rzeczy przygarnelabym z checia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te kolorowe marynarki :) Aż mam ochotę w którąś z nich się zaopatrzyć ;) Zastanawia mnie pewna kwestia- jak kupować w sheinside, tzn. czy koniecznie trzeba mieć kartę kredytową, czy można dokonać przelewu z konta bankowego? Będę wdzięczna za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A czy do PayPala nie trzeba mieć karty kredytowej? Przepraszam za te pytania, ale jestem trochę zielona jeśli chodzi o takie zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba, robisz sobie przelew na konto PayPal i płacić normalnie ;)

      Usuń
  12. a ile kosztuje przesyłka ? i skąd są przesyłane rzeczy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko tutaj jest napisane, wystarczy poświęcić 20 sekund na znalezienie tego... http://www.sheinside.com/Shipping-Info-a-280.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś strasznie drażliwa. Nie wiadomo w jaki sposób do Ciebie napisać, żebyś się nie oburzyła. Jeżeli ludzie mają pewne źródło, jakim jesteś w tym przypadku Ty, to co się dziwisz i denerwujesz, że Ciebie pytają? Okres czy w każdym widzisz wroga albo debila? Bądź milsza może na przyszłość, bo nigdy nie wiesz, z kim rozmawiasz. ;] Wesołych świąt, panno idealna.

      Usuń
    2. wzajemnie wesołych Świąt ;) najlepiej być zawsze Anonimem ;) znamy się to możesz napisać prywatną wiadomość ;) Pozdrawiam Anonima, który nie wiem kim jest :]

      Usuń
  14. skąd jest ta żółta marynarka ? Jest super !

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin