8 kwietnia 2014

Elegant shirt

40 komentarzy:
 
Sezon na wszelkiego rodzaju spódniczki, sukienki, lub szorty pomału się rozpoczyna. Póki co tylko w zestawieniu z rajstopami, ale to i tak jest duży krok ku wiośnie. Chociaż osobiście nie mogę doczekać się gołych nóg. Na szczęście możemy cieszyć się dość szybkim przyjściem tej pory roku, bo cały marzec był piękny. Korzystając ze słońca nic innego nie przychodzi mi do głowy niż ubranie nowej dzianinowej spódniczki ze sklepu Cudmoda z kolekcji MOE , idealnej do rajstop lub gołych nóg. Zdecydowałam się na połączenie jej z niebieską, elegancką koszulą, do której namówił mnie sam Mateusz, jakoś nie mogę się sama przekonać do takich oficjalnych ubrań, ale warto próbować :) 
Na tę chwilę zostawiam Was ze zdjęciami i uciekam do prac domowych. 
Pozdrowienia. :)
Spódniczka - CUDMODA
Koszula - H&M
Buty i torebka - NEWLOOK

40 komentarzy:

  1. Jak zawsze idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie! Uwielbiam Cie w każdym zestawie :) czy dalej nosisz włosy "clip-in"?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie ;) Teraz mam przedłużone na stałe ;)

      Usuń
    2. hej Julka, mogłabyś powiedzieć ile mniej więcej wynosi koszt takiego zabiegu przedłuzenia?? zawsze miałam długie włosy i nagle zachciało mi się krótkich więc ostatnio skróciłam dość dużo i teraz żałuje :p ps. świetna stylizacja i mega pazurki <3 :)

      Usuń
    3. Niestety nie mam pojęcia jaki jest koszt przedłużenia włosów na stałe :(

      Usuń
    4. no ale przeciez masz przedłuzone wiec?????

      Usuń
    5. to światło czy nie masz juz omre?

      Usuń
    6. mam cały czas Ombre to kwestia filtra ;) mam przedłużone, ale za to nie płaciłam. Kupiłam tylko włosy do przedłużenia.

      Usuń
    7. dzieki :)

      Usuń
  3. twoje pazurki zawsze perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze cudownie się ubierasz :)
    i również nie mogę doczekać się noszenia spódnic bez rajstop ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. koturny i spódniczka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czym podkreslasz policzki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różem do policzków marki Isadora :)

      Usuń
    2. a moglabys podac konkretny numer lub nazwe??

      Usuń
    3. http://www.isadora.com/pl/products/twist-up-blush-go/82-coral-island proszę bardzo ;)

      Usuń
  8. hej Julka :) gdzie mogę kupić jakieś fajne czarne sneakersy ? takie botki na koturnie ? wydawalo mi się, że ty takie masz ;) można wiedzieć skąd ? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. mogę polecić te z czas na buty lub shoelooka:) te czarne mam akurat z shoelook.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauważyłam że dodałas dzisiaj zdjęcie swojego outfitu z pracy :D moglabys dać linki do bluzki, spodni i butków ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. butki z.shoelooka, koszulka z Primarku i spodnie z Yups.pl ;)

      Usuń
    2. A czy są jeszcze te rzeczy dostępne? ;)

      Usuń
    3. A czy są jeszcze te rzeczy dostępne? ;)

      Usuń
    4. Nie wiem musisz sprawdzić na stronach :) www.shoelook.com, www.yups.pl

      Usuń
  11. Mogłabyś wstawić zdjecie tej bluzki z Primarku? Czy masz ja juz w jakimś poście? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co nie pojawiła się na blogu ;) ale chyba na instagramie pokazałam ją ;)

      Usuń
  12. kiedy sie pojawi zapowiedziany post kosmetyczny?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.shoelook.com/kourtney-3974.html to te butki ? ;-P

    OdpowiedzUsuń
  14. mamy wszystko przygotowane pod posty z kosmetykami ;), ale póki co mamy kilka postów które były przed recenzją ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do czego można nosić te czarne sneakersy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam identyczną spódniczkę, nawet kolor ten sam , ale ze sklepu intymna.pl :) jest świetna i dobrze uszyta :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam identyczną spódniczkę :) nawet kolor ten sam, ale kupiona na intymna.pl:) genialnie uszyta! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakim eyelinerem robisz kreski ? :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin