11 kwietnia 2014

Daily outfit

37 komentarzy:
 

No to zaczyna się weekend! Ale niestety nie dla każdego. Pozostało mi jeszcze parę dni szkoły i kończymy 3 rok. Nawet nie wiem kiedy to zleciało :O i w końcu upragnione wakacje, bo jak wiecie ostatni okres w naszym życiu jest baaaardzo pracowity. Jeśli chodzi o post, przedstawiam Wam taka stylizację w jakiej możecie mnie na co dzień zobaczyć. Taki styl bardzo lubię. Luźny, nie zobowiązujący, ale jednocześnie czuję się w nim stylowo i kobieco, dzięki czółenkom na delikatnym koturnie i odkrytymi palcami. Każdy wybrany element jest uniwersalny, tak więc można go łączyć na wiele różnych sposobów. Nie pozostaje mi nic innego teraz, jak zaprosić do oglądania zdjęć. Pozdrawiam :)
Koszula - H&M
Kurtka - BUTIK
Spodnie - PULL&BEAR
Buty - CZASNABUTY

37 komentarzy:

  1. Jesteś wspaniałą kobietą. Emanujesz delikatnością, spokojem i dobrocią. Czuję to mimo że Cię nie znam, choć może kiedyś będę miała taką okazję, mam nadzieję :) Twoje stylizacje są różne, najbardziej podobasz mi się w tych luźnych zestawach, m.in. w powyższym. Dobrze, że masz pasję, którą rozwijasz, że Ci się powodzi, zasługujesz na to! Będę dalej obserwować Twojego bloga, patrzeć, ile się zmienia i inspirować się Twoją osobą :) Wszystkiego dobrego i oby ten szczery uśmiech nigdy nie znikał z Twojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz:) Kurteczka jest genialna, aż jestem zaskoczona, że z Butiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny kolor okularow:) fajnie wygladasz, buciki swietnie wygladaja:) ale spodnie... Takie porwane nie za bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dosyć smieszne połączenie jak dla mnie - pikowana kurtka, taka na chłodną wiosnę i gołe nogi z koturnami trochę w "marynarskim" stylu w połączeniu z torbą... albo jedno albo drugie :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super, tylko te buty... Jak dla starej babuszki, wysokość koturny nijaka, jak dla starszej pani, która nie może już sobie pozwolić na wysoki obcas ;D no i zestawienie ciężkiej, dajmy na to "puchówki", która pewnie jest cieńiutka, jednak wygląda inaczej, z "sandałkami"...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sa raczej buty idealne na cały dzien... niski kotur jest zdrowy dla kregosłupa czy wlasnie kolan, a jesli dobrze wiem Julka miała spore problemy z nimi... Dla mnie idealna stylizacja rano jest zimno wiec kurteczka sie przyda, a po poludniu juz cieplo wiec lekkie buty, kurtka zdjęta i mamy wygodne w fajnym stylu

      Usuń
  6. śliczna koszula, wspanialy look :))

    pozdrawiam :*

    www.alicefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. C'est vrai que c'est tres interressant. Je
    vais mettre cette page dans mes favoris

    Look at my page ... convertisseur monnaie dollar euro

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciki troszke takie babcinie.
    Kurteczka jest super :)) w jakiej jest cenie?

    OdpowiedzUsuń
  9. miałaś zrobić wpis o kotach :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobimy, ale póki co musimy bloga zapełnić o mode. Bądz cierpliwa:)

      Usuń
  10. gdybym zobaczyla same buty to tez bym pomyslala, że babcine.. ale w zestawieniu wyglądają fajnie! ten zestaw, choć może wydawać się dziwny to jendak ma cos w sobie :) torba fajnie wspolgra z butami, a calosc niezobowiazująca i praktyczna tak jak lubię :) w koncu ludzie noszą kozaki do krotkich szortow latem, więc czemu nie tego typu czółenka do lekkiej puchówki ;) ja jestem zdecydowanie na TAK Julcia:) pozdrawiam i czekam na kolejny post :) korina

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna kurteczka:) śliczna koszula jest jeszcze w sklepach i za ile?
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam w zeszłym roku więc pewnie już jej się nigdzie nie dostanie :(

      Usuń
  12. nie pasuja ci takie dlugie wlosy stanowczo lepiej wygladalas w krotszych !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna torba, tylko skąd ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak Ty to robisz, że jesteś w stanie pogodzić pracę,studia, prace licencjacka i blog? Podziwiam Cię i zazdroszczę Ci tego, że juz kończysz szkołę, ja nie mogę się zmobilizować do pisania licencjatu :(
    A tak poza tym tym jesteś bardzo ładna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś daję radę, wydaje mi się, że im mniej czasu mamy tym więcej jesteśmy w stanie zrobić

      Usuń
  15. Chyba w ostatnim czasie szalejesz na punkcie tych spodni :P A tak poza tym twoje stylizacje bardzo mi się podobają, są takie normalnie, nieprzekombinowane,ciuchy które sama bym z chęcią ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyglądasz. ;) Podobają mi się takie lusterkowe aviatory, muszę kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Julko, mam jedno pytanie do Ciebie :) Masz teraz przedłużane włosy i z tego co wiem to już nie są clip-in ;) Powiedz mi, co oni Ci z nimi zrobili dokładnie i ile płaciłaś? Masz teraz idealną długość, sama bym taką chciała dlatego pytam :) Moje włosy sięgają zapięcia od stanika na ten moment, ale strasznie wolno rosną dalej więc pomyślałam o przedłużeniu, które po czasie zdejmę jak już moje będą odpowiednie ;) Clip-in byłby chyba najbardziej idealne ale ja się boję, że to za bardzo będzie widać, że to nie moje włosy :P Z góry dziękuję Ci za odpowiedź. A stylizacja super! Te spodnie są najlepsze<3 Pięknie wyglądasz jak zawsze. Trzymajcie się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat za przedłużenie włosów nie płaciłam, a tylko za same włosy. Za włoski zapłaciłam niecałe 200zł. Jak będziesz przedłużać włosy to nie idź do byle kogo bo później będziesz miała z tym więcej problemów niż korzyści :D

      Usuń
  18. Prostujesz swoje naturalne wlosy czy masz je takie proste bez prostownicy?

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie chciałabym iść tam gdzie Ty :) W której galerii da Vinci byłaś? na Piłsudskiego? Polecasz bardziej normalne przedłużenie niż clip in? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat przedłużanie zrobiła mi Pani Beata z Łopawskiej ;), ale na Piłsudskiego tez Ci mogą zrobić ;)

      Usuń
    2. farbowanie też Ci zrobiła Pani Beata z Łopawskiej? ;)

      Usuń
    3. Tutaj jest jeszcze przed farbowaniem, ale wcześniej własnie chodziłam do Pani Beaty ;)

      Usuń
    4. To najpierw mialas farbowanie a potem doczepione? :)

      Usuń
    5. W listopadzie miałam przedłużone włosy, później farbowane. W kwietniu miałam je ściągane i zakładane na nowo. Teraz czekam tylko na farbowanie :)

      Usuń
  20. Buty ogólnie nie są złe, ale jakby za małe - wystają palce i jakoś tak ciasno leżą na nodze - chyba powinny być numer albo chociaż pół większe....

    OdpowiedzUsuń
  21. Dlaczego ciągle te spodnie ??

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin