26 stycznia 2014

Neon pink footing

35 komentarzy:
 
Jeśli obserwujecie mój INSTAGRAM to na pewno zauważyłyście, że zmieniłam fryzurę ;) Jak dla mnie za długo nosiłam jeden kolor i postanowiłam coś z tym zrobić :) Oczywiście wybrałam się do sprawdzonego salonu. Moimi włosami zajęła się Pani Beata z Galerii Da Vinci. To jest już kolejny powrót do ombre, ale tym razem jestem najbardziej zadowolona z efektów <3

Zawsze staram się stawiać na stonowane kolory, ale lubię wyróżnić jeden element. Tym razem postawiłam na lakierowane trapery z neonową podeszwą z Czas na buty. Poszłam dalej tym śladem i wykorzystałam do stylizacji lakierowaną torbę. Reszta to już szara tunika i czarny płaszczyk, żeby nie przesadzić :)

Nie zapomnijcie obserwować mnie na  INSTAGRAMIE

Buty - CZAS NA BUTY
Płaszczyk - SAMMY DRESS
Torebka - SUPER-DODATKI
Tunika - FRONT ROW SHOP


35 komentarzy:

  1. ślicznie Ci w nowych włosach :) i paznokcie przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, te buty są mocnym akcentem i przyciągają uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeeeej, paznokcie - genial! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie wyglądasz w tych nowych włoskach ;) a nie wiedziałam, że Jeżyce zimą są takie ładne :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dlugo szla Ci przesyłka z Sammy Dress? i co z kosztem dostawy?

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze mówiąc nie pamiętam dokładnie ile czasu czekałam na płaszczyk, a koszta dostawy zależą od tego jak szybko chcesz mieć paczkę u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie wygladasz!! Buty są rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne pazurki! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie teraz Twoje włosy wyglądają ładnie:) podoba mi się. buty są ciekawe, ich podeszwa fajnie się od nich odznacza:) pozdrawiam i gratuluje 2 miejsca w rankingu u Kasi Tusk!:) należało się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciepłe te butki,czy nie są w ogóle ocieplane? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakich kosmetyków używasz do zrobienia takiego makijażu jak na zdj wyżej? Napisz marke i odcień którego używasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład Lux z Avonu, nie wiem jaki odcień, wiem, że biorę najjaśniejszy zawsze. Kulki brązujące z Avonu i róż do policzków, ale nie znam firmy :( to jeśli chodzi o twarz :)

      Usuń
  12. uwielbiam Twoje zdjęcia, stylizacje i oczywiście pazurki <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz:)
    torebka jest genialna:) poluję teraz właśnie na taką z lakierku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty straszne...

    OdpowiedzUsuń
  15. buty przepiękne są ! ;)) pozdrawiam
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. a jakim pędzlem nakładasz kulki bronzujace i roz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam pędzel skośny do różu, a do kulek brązujących taki zwykły większy pędzelek :)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie Ci w tych włoskach!!! Masz przecudny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  18. JAK ZAWSZE ŚLICZNA ;))) CO ZDJĘCIE TO ŁADNIEJSZE;) MAM TYLKO PYTANIE JAK ROBISZ TAKIE PIĘKNE BREWKI ?;)

    OdpowiedzUsuń
  19. aale świetna! obserwuję :)
    zrób mi też takie paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny zestaw Julia :) !!! Mogłabyś wstawić link do płaszcza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę http://www.sammydress.com/product802203.html

      Usuń
  21. buty są boskie-też takie chcę!!!!!! pozdrawiam.
    http://sistarsstyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ładnie wyglądasz. podoba mi się płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin