7 lipca 2013

Ostatni dzień w Sopocie.

42 komentarze:
 
To już ostatni post z nad morza, a szkoda, chętnie bym tam wróciła, chociaż na zdjęciach :) Niestety w te wakacje już nie będzie okazji, żeby nigdzie wyjechać, więc na pewno w przyszłym roku. Polskie morze, mimo nie pewnej pogody, zimnej wody i dosyć wysokich cen przyciąga ludzi. Mam tak, że jak w jednym roku mnie tam nie będzie to w następny już muszę, tęskni i ciągnie się do Bałtyku. :)
No ale bez zbędnego gadania, zostawiam Was z paroma zdjęciami, tym razem jest ich mniej niż dotychczas, ale ten ostatni dzień był typowo odpoczynkowy, nie nastawialiśmy się na specjalnie zdjęcia. 
Miłego niedzielnego wieczoru i do zobaczenia w nastepnym poście :)





Bluzka - NEW YORKER || Spodenki - PRIMARK || Bransoletki - BE-FASHION.ME

42 komentarze:

  1. Ślicznotka! ;-) ;*

    sanvves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. adorable :)!

    morze Ci służy ;* :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz ;)
    zarówno bluzka jak i spodenki bardzo fajne. ;)

    ja nad morzem byłam tylko raz w życiu..
    ale za to bardzo dobrze wspominam i na pewno znów się wybiorę kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, piękna! Twoje oczy są wspaniałe:-)
    Urocze są te spidenki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle zdjęcia zachwycają :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. takimi zdjęciami tylko robisz ochotę na morze:)) i też uważam że masz wspaniałe oczka:)
    zapraszam na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. meeega! :) super spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mi sie zdaje czy jedno oko masz wieksze od drugiego? Nie pytam chamsko, chce ttylko upewnic sie. :]

    OdpowiedzUsuń
  11. wierzysz w miłość przez internet? chodzi mi o sytuację w której chłopak pisze do Ciebie na forum w celu pomocy przy skonsultowaniu treningu na siłowni. Później przechodzicie na GG i piszecie. Następnie rozmawiacie codziennie na Skypie, a on chce za miesiąc do Ciebie przyjechać na kilka dni..spotkałabyś się z nim i wiązałabyś jakieś nadzieje że związek skoro on mieszka około 350km od Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiesz? jest to barrdzo ważne dla mnie :)

      Usuń
    2. Ja w takiej sytuacji nigdy nie byłam, ale jak nie spróbujesz to sie nie dowiesz ;) Jeżeli czujesz, ze to ktoś dla Ciebie to czemu nie ;) na pewno spotykajac sie z nim nic nie stracisz możesz jedynie zyskać ;)

      Usuń
  12. świetne zdjęcia :) też uwielbiam wracać nad Bałtyk :d

    OdpowiedzUsuń
  13. ahh niestety mimo że Bałtyk piekny to cen tam przyprawiają o wytrzeszcz oczu;)) Przepiekne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to chyba stare zdjęcie prawda? ale miałaś na nim świetne mięśnie brzucha, ćwiczyłaś coś wówczas?

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=168578053156395&set=a.146813011999566.30761.100000126045769&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzilam na aerobik 2 razy w tygodeniu :) jakieś 4 miesiace.

      Usuń
  15. można prosić Cię o napisanie tego, co dziś jadłaś :)?

    OdpowiedzUsuń
  16. co najczęściej pojawia się w Twoim menu na śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jadam śniadań, bo nigdy od rana nie mam czasu. a jak zajadę do pracy to wtedy mam czas tylko na drożdżówke :)

      Usuń
  17. na zdjęciach wychodzisz taka naturalna!:D lubię to!:P
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne MIAŁAŚ te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Heeej ! ;* jestes przesliczna naprawde, jestem zachwycona Twoja uroda i mam pytanko czy jestes w stanie powiedziec jaka farba fabowalas wloski na taki kolor, bo bardzo mi sie podoba !? :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=488179411196256&set=pb.100000126045769.-2207520000.1373318753.&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosze Cie odpowiedz :)

      Usuń
    2. Jaonna Jesienny Liść. Tylko ja miałam odbarwiane włosy u fryzjera i zafarbowane na rudy. potem w domu farbowałam własnie tą joanna ale kolor szybko się zmywał i miałam taki złoty odcień :)

      Usuń
  20. piekne zdjęcia;) ślcizne szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Top jest rewelacyjny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super! bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Sopot!
    pozdrawiam i zapraszam :)
    http://franciszekvex.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/Franciszek-Vex/520010831387328

    OdpowiedzUsuń
  24. niepewnej razem piszemy

    OdpowiedzUsuń
  25. gdzie nocowaliście poczas pobytu w Sopocie ? ;) i jak oceniacie warunki?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz:)
    No i zdjęcia pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin