9 grudnia 2011

Niebieska koszula!

10 komentarzy:
 
Dzisiejszy post, bardzo króciutki! Razem z chłopakiem cały dzień coś robimy, załatwiamy, ledwo co udało się zdąrzyć pstryknąć jakieś zdjęcia, zaczęło robić się pomału ciemno, więc zdjęcia nie są najlepszej jakości :(
Założyłam dzisiaj bardzo 'proste rzeczy' - beżowy płaszczyk, niebieska koszula i jeansy. Najprościej jak się da, w miarę elegancko, ale również dosyć wygodnie :)




Rzeczy ze zdjęć już znacie, jedyną 'nowością' jest niebieska koszula, którą znalazłam w SH za parę złotych, jest najzwyklejszą koszulą, ze sztywnym kołnierzykiem, ale spodobał mi się bardzo jej kolor :) Idealnie pasuję i w wersji eleganckiej jak i sportowej :)

To na tyle, jutro postaram się o treściwszy post, z lepszymi zdjęciami! :)
Pozdrowienia i miłego wieczorku! :*

10 komentarzy:

  1. Prosto, elegancko, ale genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak ! prosto i mi sie bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz, koszula rewelacja.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie najprostsze są często najlepsze ;)

    http://mypointmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello! I just found your blog and I think it's AMAZING! The pics are great and I can see that You really like what you do here! I love people with great ideas, like you!
    Your blog is inspiring! I will follow you!

    xoxo

    www.mystylesmysmiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. masakra !! jaka ty jesteś śliczna ;))
    zapraszam do mnie :)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin